Tuesday, June 14, 2011

Jom Sertai Kami Ekspedisi ke kampung Sebako

Kampung Sebako: Perusaan kampung akan lebih maju jika kerajaan dapat membina jalan terus ke kampung Sebako. Jalan yang perlu dibina hanya 3-5km sahaja. Kerajaan pasti tidak akan rugi. Ini kerana hasil kampung akan mampu menjana pendapatan kerajaan melalui pelancungan.

Antara yang pasti membantu meningkatkan jumlah pelancung ialah melalui perusaan kampung. Sedikit sebanyak akan membantu kerajaan menghapuskan kemiskinan tegar yang menyelebungi penduduk kampung. Lihat gambar anda pasti tertawan melihat udang unjur yang segar disalai dan di makan dengan sagu bersama teh panas. Pasti akan menambat selera siapa sahaja yang mengunjungi kampung Sebako. Kepada peminat udang segar, kaki pancing dan mereka yang meminati keindahan pantai dan udara segar anda dialu-alukan datang ke kampung Sebako. Nak duduk rumah chele pun boleh. Semua ada di kampung Sebako.







sila tekan dua kali gambar untuk besarkan

7 comments:

  1. wow nyamannya mesti pergi kampung sebako. jika nak sewa chele call siapa ye...

    ReplyDelete
  2. Kepada yang berminat bolehlah menghubungi Pengurus Inap Desa, Puan Salbiah binti Haji Dahari dan Encik Ahmad bin Haji Dahari di talian 019-827 8005 / 019-467 1063. Kedatangan dan kehadiran anda semua adalah menjadi kebangaan kami.

    ReplyDelete
  3. Sesar Belawai nyaman gik nak?..

    ReplyDelete
  4. sai blogger utk kg sebako eh ka???

    ReplyDelete
  5. ko lah,,,,me kenah iter...
    rahsia... biak amun tenawan tao telo me bebas...me hal amun nuan cerita tentang sebakau tulis email tugun ium_ilham@yahoo.com
    nah ko kukak wang web eh..

    ReplyDelete
  6. kenah ko melah sebakau?

    ReplyDelete
  7. Huhue .. can not wait to go my village .. PUBLIC soon .. wait for me "the village Sebako" i miss everyone .. Kampung Sebako

    ReplyDelete

komen sendiri tanggung sendiri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...